joi, 8 octombrie 2015

Ce-am fi dac-am ști – feerie politică protestatară –

,,Ce-am fi dac-am ști” este un Au fost alese patru momente din istorie (1918-1920, 1930-1940, 1970-1980 și 2000) marcate de acțiuni de împotrivire ale muncitorilor în fața autorității patronale/politice care refuza să le respecte drepturile fundamentale. ,,Ce-am fi dac-am ști” luptă cu o istorie dominată de stereotipuri, încercând să pună într-o lumină nouă perioade istorice (de exemplu, o perioadă interbelică nu atât de minunantă, de ,,aur”), muncitori, dar și mișcarea de promovare a drepturilor muncitorilor în ansamblu (precum prezentarea acțiunilor de protest ca fiind nu doar un atribut masculin).
Echipa proiectului: Mădălina Brândușe, Paul Dunca, Adela Iacoban, Mihaela Michailov, Alice Monica Marinescu, Katia Pascariu, Alex Potocean, Cătălin Rulea, David Schwartz, Ionuț Sociu, Andrei Șerban, Marius Bogdan Tudor.
Platforma de teatru politic 2015 este un proiect finanțat printr-un grant oferit de Norvegia, Islanda, Liechtenstein și Guvernul României.
9, 10 și 11octombrie 2015 – ultimele reprezentații în București ale ,,Ce-am fi dac-am ști” proiect ,,teatral de documentare și ficționalizare a istoriei mișcărilor muncitorești de rezistență din România, din 1918 până în 2000” sau altfel spus o piesă de teatru bine documentată și la fel de bine interpretată.